הפובלציסט תוקף: "לא בכל מחיר; 'עכשיו' זו כניעה"

    המהדורה המרכזית No Comments on הפובלציסט תוקף: "לא בכל מחיר; 'עכשיו' זו כניעה"

    הפובליציסט בן דרור ימיני הערב ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן: "נשחרר את החטופים בכל מאמץ אבל לא בכל מחיר. כל מחיר זה ויתורים שאסור לנו. ניתן לחמאס את יישובי העוטף? הקולות שאומרים 'עכשיו, עכשיו' בעצם קוראים לכניעה. סינוואר שומע את זה. היינו כבר בסרט הזה ואסור לנו להסכים לזה"

    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן המדיני והפובליציסט בן דרור ימיני שוחח עם אבי מימרן הערב ב'מהדורה המרכזית' והתייחס לההדלפות: "זה לא תקין. הדלפות הן אכן לחם חוקם של העיתונאים אבל לפעמים יש גבול. עצוב לי מאוד שזה קורה".

    על הקמפיין לשחרור החטופים: "יש סוג של אשלייה כביכול ניתן לשחרר את החטופים בעסקה ואז להמשיך במלחמה. אין דבר כזה. אם ישראל תתחייב להפסקת המלחמה – היא תכבד את ההסכם. היינו כבר בסרט הזה, עשינו כבר עסקאות בעבר ואנחנו יודעים מה התוצאה. נשחרר את החטופים בכל מאמץ אבל לא בכל מחיר. כל מחיר זה ויתורים שאסור לנו. ניתן לחמאס את יישובי העוטף? הקולות שאומרים 'עכשיו, עכשיו' בעצם קוראים לכניעה. סינוואר שומע את זה. היינו כבר בסרט הזה ואסור לנו להסכים לזה"

    על הדיון בהאג: "המשפטנים שלנו עשו עבודה נהדרת. הייתה הצגת תכלית מצויינת. המאבק הוא הסברתית וישראל זכתה כבר במספר נקודות".

    האזינו



    0 תגובות